donderdag 29 mei 2014

Op schoolreis als een echte indiaan.


- Eerst gingen we vroeg naar de klas om strepen te laten schminken.  Dan konden we vertrekken. (Daniël)
- We gingen met de bus op schoolreis, samen met de hoofdschool. (Joachim)
- We zijn op schoolreis geweest op indianenkamp.  We hebben pijl en boog gedaan. (Gill)
- We waren verkleed als indiaan en we werden in groepjes verdeeld.  We begonnen met een kleine zoektocht. (Febe)
- We hebben een parcours, boogschieten, ponyrijden en een zoektocht gedaan. (Emma)
- Ik vond het leuk om op een pony te rijden.  Je mocht zelf kiezen of je op een grote of kleine pony wilde. (Jessica)
- Ik vond het leukste om het parcours met water te doen.  Ook het boogschieten was leuk.  (Lars)
-We hebben ergens moet kruipen waar het pikdonker was.  (Mathijs)
- Het was super leuk!!  We hebben op een pony gereden, met pijl en boog geschoten en geslingerd over het water. (Isa)
-We moesten eerst oefenen op het parcours en dan deden we het over een gracht met water (Lisa)
- De schoolreis vond ik leuk. Behalve toen ik het water was gevallen bij het avonturenparcours.  Het ponyrijden vond ik eng.  Het boogschieten was heel leuk.  (Warre)
- Op het parcours mochten we op banden lopen, over een brug en nog veel meer.  Het was echt een super leuke dag!! (Eliora)
- Het was heel leuk. Bijna iedereen was verbrand.  De volgende dag zagen we de strepen op onze gezichten die ze 's morgens hadden geschilderd.  (Rhune)
- Toen we moesten vertrekken, vond ik het heel jammer. Ik zou indianenkamp wel elke dag doen. (Janne)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten